torstai 13. kesäkuuta 2013

Selityksiä

Nitron kanssa Sdy:n tokokokeessa Oulunkylässä 9.6.2013. Tuomarina Harri Laisi. Sää oli aurinkoinen, kenttä yksi pienimmistä, jonka olen koskaan nähnyt. Ja ne selitykset:

Paikkamakuu 10. Jäi ehkä hieman vinoon.

Seuraaminen 8. Jälleen huonoa, haahuili, täyskäännökset väljiä. Vasemmalle sentään käänty ihan kivasti. Huono vire, parani loppua kohden.

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 7. Tuplakäsky, edisti seuraamisessa. Olin tosi yllättynyt, ettei mennyt maihin. Yleensä tippuu hienosti.

Luoksetulo 7. Jäi hyvin, pysähtyi 1,5 metriä käskyn jälkeen. Vauhtia kivasti. Pisteitä tiputti ohjaajan astuminen eteen. En todellakaan huomannut sitä, mitä hittoa olin ajatellut? Hävettää.

Seisominen seuraamisen yhteydessä 9,5. Ennakoi hieman sivulle tuloa.

Nouto 8. Heitin kapulan ruohikkoon (siihen melkein ainoaan puskaan, joka kentällä oli..) siitä pistevähennykset. Tuomarin mukaan koira teki koko ajan töitä etsiessään kapulaa ja se selvästi tiesi mitä oli tekemässä. Harmitteli ohjaajan heittoa. NO NIIN HARMITTELI OHJAAJAKIN, JOKA TEKI SEN TAAS!!!!!

Kaket 9. Hieman hitaat, ei ennakoinut. Paremmat kuin treeneissä. 

Estehyppy 10 ja päivän paras :) En keksi kommentoitavaa.

Kokonaisvaikutus 8,5. Omasta mielestä koira oli hieman flegu, mun liikkeiden välit pitäisi saada sujuvimmiksi. Koiraa voisi kehua hyvästä duunista paremmin.

Yhteensä 171,5 ja AVO 1. Olin hieman pettynyt. Pikkuasiat tarvii nyt saada kuntoon. Seuraavan kisan Nitro käy SM-kisoissa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti